دانلود قالب و پلاگین وردپرس

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰



یکی از مهمترین دغدغه ها بعد از راه اندازی کمپانی در عرصه ی طراحی سایت این سوال پیش می آید که چگونه بتوانند برای مشتری پیدا کنند و دارای سابقه شوند.
در این مقاله می خواهیم به شما روش دهیم که چطور اولین مشتری را پیدا بکنید .ضروری است جهت جذب مشتری موارد ی را رعایت کرد که از عبارت ی این موارد وابسته کردن مشتریان به است .
Webdesign Neuss
جذب مشتری

جهت انجام این کار خوبتر است با مشتری طوری حرف شود که اهمیت کاری شما را بداند .در راستای این کار بسیاری از پروگرام نویسان قیمت کاری خود را کاهش می دهند تا بتوانند مشتری بیشتری را جذب کنند ولی از عواقب این کار این است که طراح وب سایت اکثرا ٌ کمتری را جهت طراحی سایت می گذارد به همین کیفیت کار کاهش پیدا خواهد کرد.

با انجام بخشی از کار به صورت رایگان یا تعرفه ی کمتر می توانید اعتماد مشتری را جذب نمایید به این صورت که می توانید به مشتری بگوئید که قیمت طراحی شما چقدر است ولی حاضرید که بخشی از کار را برای نمونه طراحی بکنید و برای این کار نرخ کمی دریافت بکنید یا اصلا نرخ ای دریافت نکنید در صورتی که مشتری از کار شما راضی بود بقیه کار را ادامه دهید و طرح را تکمیل بکنید با این کار مشتریان می توانند بدون ریسک، سرویس شما را تست کنند و در صورت رضایت، از خدمات شما مصرف کنند.
مد نظر داشته باشید وقت ی که می خواهید کمپانی خود را معرفی نمایید حتمـا ذکر شود که در چه زمینه ای از طراحی وب سایت تخصص دارید با انجام این کار مشتری جدی تر قصد گزینش مجموعه شما را برای طراحی سایت خواهد کرد.

یکی از رایج ترین غلط ات در زمینه ی طراحی سایت قطع رابطه مشتری با طراح سایت بعد از اتمام پروژه است حتی بعد از مدتی برای ایجاد کوچکترین تغییر حق الزحمه مطالبه می کنند که از نظر ما اینروش کاملا غلط است بایستی همچنان بعد از اتمام کار با مشتریان خود در ارتباط بود گاهی از کارهای کوچک که زمانی از شما نمی گیرد را به طور رایگان جهت مشتری انجام داد انجام این کار زود جواب دادن به مشتری باعث می شود که مشتری بداند شما قابل دسترس هستید به دنبال آن دوست ها آشنایان را به سوی شما هدایت نماید .
یک طراح پیشرفته میداند که در وبسایت پیشرفته خود و همچنین آشنا کردن مراجعان به تخصص حتمـا مطالبی در زمینه ی تخصص خود و طراحی سایت را در وب سایت عرضه می نماید با انجام این کارها شما هستید که مشتری خود را گلچین می بکنید این مشتری است که توسط شما گزینش می شود نه انتخاب شما بوسیله مشتری!

حال سوالی که پیش می آید چطور بتوانیم اولین مشتری خود را پیدا کنیم . در ابتدای کار به درآمد بالا فکر نکنید . همانقدر که فکر می بکنید مشتریان اولیه شما اعتبار شما خواهند شد به آنها اعتبار بدهید با انجام درست طراحی اعتماد آنها را جلب بکنید و هم سابقه خوب ی برای خود درست بکنید .مد نظر داشته باشید که اولین مشتریان برای شما مهم هستند زیرا بازخورد ارزشمند ی جهت اصلاح عملکرده ای تجاری شما ارائه می کنند همچنین این مشتریان می توانند کمپین های بازاریابی بعدی شما را هدایت کنند.

برای شروع در ابتدای کار شما می توانید لیست از تمام افراد دوست و آشنا تهیه و تولید کرده و با فرستادن پست الکترونیکی و ارتباط گرفتن با این اعضا می توانید کار نو خود را شروع کنید.برای مثال شما می توانید به دوست ها شخصی دوست ها آنها آشنایان تجاری افرادی که در گروه های اجتماعی مانند NGO ها انجمنهای خیریه کار دارند مراجعه بکنید .
همین طور می توانید تخفیف مشاوره رایگان را هم در این نامـه پیشنهاد بکنید که می تواند باعث جلب توجه و مهیج شدن کار های شما باشد.‌ همین طور شما می توانید به افرادی مراجعه بکنید که می توانند افراد مناسب را به سمت شما هدایت کنند.
در انتها فراموش نشود که آشنایی با ترین فناوری ها تکنولوژی های روز جهان خود نقش مهم در کار شما همچنین ماندگاری شما در بازار است .

  • عادل احمد
  • ۰
  • ۰


​طراحی سایت
از آنجا که امروزه فناوری به بخش ضروری از زندگی روزمره تبدیل شده است در نتیجه می بایست طیف وسیع ای از دستگاه هایی که کاربر ان به واسطه آنها قادر به دسترسی به اینترنت می باشند را در نظر گرفت. زیرا انعطاف پذیری، کلید موفق یت کسب و کار به خصوص کسب کار آنلاین است.
همان گونه که در معماری، با بهره گرفتن از تکنولوژی مدرن این امکان را فراهم می آورند تا بتوان اجزاء تجهیزات مختلف را به طور خودکار کنترل نمود، طراحی وب وب سایت واکنش گرا هم رویکرد مناسبی است که طراحان وب را قادر می سازد تا با پیاده سازی وب سایت انعطاف پذیر، نسبت به تغییر دستگاه کاربر ان واکنش دهد.

طراحی وب وبسایت واکنش گرا چیست؟

در قدیم برای نمایش یک وبسایت در موبایل ، یک طراحی و پروگرام نویسی مجزا انجام می‌دادند. در این نوع طراحی، سرور با توجه به شناسه مرورگر کاربر (User Agent) تشخیص می داد که فرد وب سایت را با تلفن همراه بازدید می نماید در این حالت یا محتوای موبایل را در همان آدرس به او نشان می‌داد یا او را به URL ویژه تلفن همراه هدایت می نمود.

اما در طراحی سایت واکنش گرا که بیشتر به همان Responsive Web Design مشهور است، ساختار لایه‌های وبسایت به صورت شناور طراحی می‌شود و با یاری ویژگی Media در تگ Link با توجه به سایز صفحه، CSS مربوطه بار گزاری می‌شود که باعث تنظیم عرض صفحه، سایز متن … در ابعاد مختلف می‌شود.

طراحی وبسایت واکنش گرا جهت واکنش وبسایت نسبت به تغییر دستگاه های مختلف مانند تبلت، موبایل ، لپ تاپ، تلویزیون های هوشمند همین طور تغییر رزولوشن ها مورد مصرف قرار می گیرد. در این تکنیک با استفاده از خصوصیات ی نو CSS3 – W3C CSS3 Media Queries – همین طور طراحی های شناور – Fluid Proportion-Based Grids – وب وب سایت را بدون نیاز به نسخه های مفرق برای دستگاه ها رزولوشن های مختلف طراحی می نماییم.



دلایل ارزش طراحی وب سایت واکنش گرا چیست؟

از آنجا که تمام عناصر داخل و خارج صفحه سایت، با نحوه های seo موتورهای جستجو در وسط صفحه قرار می گیرند در نتیجه طراحی سایت واکنش گرا seo فرندلی است.
طراحی وبسایت واکنش گرا فرد پسند است زیرا فرد قادر است مطالب مورد علاقه اش را با مصرف از دستگاههای مختلف ببیند.

نتیجه گیری:

طراحی وب وب سایت واکنش گرا از تکنیک های جدید طراحی سایت است و این امکان را به کاربر می دهد که در دستگاه های مختلف بتوانند با سایت تعلت بر قرار نمایند. از آنجا که این تکنیک روی تجربه کاربر تأثیر مثبت می گذارد از طرفی وبسایت شما را seo فرندلی می نماید در نتیجه مصرف از این تکنیک را به شما توصیه می کنیم.

  • عادل احمد