دانلود قالب و پلاگین وردپرس

  • ۰
  • ۰

♪♪♪♪♪♪

iranian music download

persian radio,download persian mp3,iranian music download,persian music download,download persian music,iranian music,persian music

بهتر ه تموم لحظه ها کنار من تو باشی

نبینم اون روزو که تو دوسم نداشته باشی

بهتر ه تموم لحظه ها کنار من تو باشی

نبینم اون روزو که تو دوسم نداشته باشی

واست میشم همونی که بایستی باشم

واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدا نگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

واست میشم همونی که بایستی باشم

واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدا نگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

دلتنگت میشم...

بدون این حس فقط مال ماست

تا این اندازه من نبودم حساس

تو کاری کردی با این قلبم که

تویه نگام همـواره عشق پیداس

واست میشم همونی که بایستی باشم

واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدا نگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

واست میشم همونی که بایستی باشم

واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدا نگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

بهتر ه تموم لحظه ها کنار من تو باشی

نبینم اون روزو که تو دوسم نداشته باشی

نبینمت یه روزم مثه یه شمع میسوزم

دلم همش میگیره عکساتو میبوسم

یه کاری کردی با من واسه ی خودم سواله

که دوری از تو انگار -- به مفهوم محاله

واست میشم همونی که بایستی باشم

واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدا نگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

واست میشم همونی که می بایست باشم

واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدا نگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

  • ۹۵/۰۳/۱۳
  • عادل احمد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی